jún
17

Onnan indult a dolog, hogy a szigeteléshez képest sokalltam a gázfogyasztásunkat. Hívtam egy hőkamerást, aki felmérte az állapotot. Gondolom nem meglepő, hogy meglepő volt...

A lényeg az, hogy a koszorú (ami el lett dobozolva a tetőgerendák alatt), a záró födém egy jó része és a fenti szobánk teljes falazata nem volt leszigetelve. A szobánk fala kívülről konkrétan tégla és malter volt (gondolhatod, mekkora résekkel...), ami belülről le lett vakolva, így aztán nem látszott semmi. Volt 2mm szigetelésünk, amit vakolatnak neveznek.

Szóval utólag hozzáfogtunk, és szigeteltünk. Én próbáltam hívni Gyulát is, ki is csöngött a telefon, de nem vette fel, nem is hívott vissza...

A vakolat közben, ahogy szokott ez lenni új házaknél, itt-ott megrepedt, de nem hiszem, hogy ezt gariban megcsinálná Gyula, én nem is erőltetem, nem látom értelmét. A beígért tavaszi garis festés marad ígéret.

Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://etyekihazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr921848282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása